Radni sastanak Grada i Županije

Objavljeno: 24.07.2017

ULO hladnjača i Regionalna tržnica, Sajamski prostor u gradu Osijeku, Regionalna razvojna agencija Slavonije i Baranje te I. gimnazija Osijek teme su prvoga u nizu zajedničkih sastanaka Grada i Županije, održanog danas u prostorijama OBŽ.

I gradonačelnik Ivan Vrkić i župan Ivan Anušić izuzetno su zadovoljni današnjim razgovorima o zajedničkoj problematici, naglasivši kako je u vrlo kratkom vremenu o svemu postignuta načelna suglasnost. O daljnjim koracima vezanim uz ULO hladnjaču i Regionalnu veletržnicu odlučivat će se nakon sastanka s ministrom poljoprivrede koji se planira u narednih 10-ak dana.

Gradu Osijeku potreban je kapacitetom i kvalitetom primjeren sajamski prostor te se planira izgradnja potpuno novog objekta za ovu namjenu. U razmatranju su dvije lokacije, obje vrlo povoljne u smislu prometne pristupačnosti, mogućnosti parkiranja i drugih zahtjeva, a o tome koja će biti izabrana glavnu riječ imat će struka. Grad je u potpunosti spreman na partnerstvo u ovom projektu jer je i kroz ITU mehanizam već planirana izgradnja novog sajamskog prostora pa u slučaju da se radi o čestici u njegovu vlasništvu, Grad je spreman ponuditi zemljište za ovaj projekt.

Regionalnu razvojnu agenciju također očekuju promjene, jer su njeni kapaciteti, prostorni i kadrovski, nedovoljni za količinu projekata i poslova koji ulaze u njen djelokrug, a koji već neko vrijeme nadilaze raspoložive resurse. Do sada su Grad i Županija dijelili vlasništvo u omjeru 50%-50%, no došao je trenutak da se ovi odnosi redefiniraju u smislu da ili Grad ili Županija preuzmu njeno upravljanje i financiranje.

I za I. gimnaziju postoje dva rješenja – jedno je izgradnja nove na zemljištu koje je Grad darovao Županiji u tu svrhu, a vrijednost ovog projekta iznosila bi oko 50 milijuna kuna ili pak rekonstrukcija i nadogradnja postojeće zgrade, što je financijski daleko prihvatljivije. I o ovome će biti odluka donesena u najkraćem roku.- zaključeno je na kraju sastanka.

Jasenka Mađarević

Skip to content