Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i adolescente s PAS (poremećajima iz autističnog spektra) i ADHD (deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem)
Sadržaj
Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i adolescente s PAS (poremećajima iz autističnog spektra) i ADHD (deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem)
Naziv projekta : Examining social inclusion and quality of support in preschool, elementary and secondary educational institutions for children and students with Autism Spectrum Disorder (ASD) and Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) / Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i adolescente s PAS (poremećajima iz autističnog spektra) i ADHD (deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem)
Programski okvir: IPA IV – Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013. Lot 2: istraživački projekti
Nositelj projekta: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu
Partneri u projektu: Grad Osijek, Grad Zagreb i Grad Split
Cilj(evi) projekta: Projekt pripada istraživačkoj kategoriji i predstavlja pilot istraživanje sa svrhom utvrđivanja postojećeg stanja socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima redovnog predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja, a s ciljem predlaganja strategija za učinkovito ostvarivanje prava na uključivanje djece i mladih s ovim teškoćama.
Vrijednost projekta: 110.126,92 €