Odbor za brendiranje i promidžbu
Sadržaj
Odbor za brendiranje i promidžbu
– sudjeluje u savjetovanju i izradi prijedloga dokumenata vezanih uz strateško planiranje u području identiteta, imidža i brenda Osijeka te načina i oblika komunikacije i promocije
– sudjeluje u savjetovanju i komunikaciji u temama i projektima od strateške važnosti za gospodarski, sportski, kulturni i turistički razvitak Osijeka
– inicira, sukreira te pruža potporu aktivnostima i manifestacijama bitnim za razvoj i unaprjeđenje internih i turističkih potencijala Osijeka
– pruža stručnu potporu i po potrebi sudjeluje kao sukreator u osmišljavanju i provedbi konkretnih promotivnih kampanja s ciljem unaprjeđenja imidža i osvještavanja identiteta, imidža i brenda grada
– sudjeluje kao potpora u promociji specifičnih događaja, sadržaja ili subjekata koji utječu ili bi mogli utjecati na razvoj pozitivne percepcije grada Osijeka
– aktivno zagovara pozitivan imidž Osijeka u lokalnim, nacionalnim i međunarodnim okvirima
– obavlja i druge poslove vezane uz identitet, imidž i brend Osijeka koje mu povjeri Gradonačelnik.
Odbor ima predsjednika i najmanje četiri (4) člana.
Odbor za brendiranje i promidžbu:
1. Martina Mikrut Nađsombat, predsjednica
2. Karlo Šatvar
3. Marija Garić
4. Ivan Kelić i
5. Marin Seleš, članovi